close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דור 18 – הגיע הזמן להעלות את הרנו הדאצ'יה והניסן שלכם דרגה אחת מעל כולם

מערכת שורשיד אייר, תשפב15/05/2022

יש לכם דאצ'יה, רנו או ניסן ועדיין לא החלטתם איפה לעשות את הטיפול השנתי? בואו להכיר את מרכז שירות דור 18

תגיות:
צילום: יח"צ

החיפוש אחר מוסך או מרכז שירות איכותי הוא למעשה חיפוש אחר הרכב מנצח שבסופו של דבר יכול לספק לכם את השירותים הטובים ביותר במקום אחד אבל בו זמנית אינו פוסח על מלוא האחריות בגין כל פגישה, כל תיקון ובסופו של דבר שואף למה שאתם שואפים בסופו של יום – נסיעה בטוחה, נעימה ונוחה לאורך כל הדרך.

נשמע מוכר אבל לא תמיד בר השגה? במעמד הזה היינו רוצים שתכירו את מרכז השירות דור 18, מרכז שירות הפועל משנת 2019 ומאפשר לרנו, לדאציה ולניסן שלכם את היחס הטוב ביותר, הפעם גם אתם נהנים מוותק של יותר משלושה

צילום: יח"צ
עשורים, מרכז שירות שהוא משפחה ומאפשר לכם את ביצוע העבודות והמשימות ברמה הגבוהה ביותר.

כמה שנים אתם כבר מספקים שירותים לרכבי רנו, דאצ'יה וניסן?
את מרכז השירות הקמתי לפני כמה שנים ובזכות ניסיון של יותר משלושים שנה, אני מספק את כל האפשרויות הטובות ביותר עבור סוגי הרכב הללו החל בבדיקת דיאגנוסטיקה ראשונית ועד פחחות, צבע, מיזוג אוויר ועוד אותם מאפשרים ההסדרים של טובי חברות הביטוח איתם אני עובד.

את כל זה מציין דודי לוי הוגה ומקים המרכז שמציג בפנינו וגם בפניכם מרכז שירות שהוא בית לטיפולים מקצועיים עבור הדאצ'יה, רנו או הניסן זקוק לטיפול שנתי, הכנה לטסט או אפילו לביקור פתע בלתי צפוי.

"השאיפה היא להגיע כמה שפחות לבקר אותנו אם כי אנחנו נהנים בכל פעם מחדש לפגוש ולשמוע מפי הלקוחות שלנו עד כמה הם מרוצים מהשירות ורמת הביצוע". ממשיך דודי ומזמין את תושבי פתח תקווה והסביבה ליהנות מטיפולים ברמה בלתי מתפשרת הניתנת מטעמם של מכונאים וטכנאים מהשורה הראשונה.

מוסך דור 18 – אתם משאירים את הרכב אנחנו עושים את כל השאר
מבין כל השירותים שאותם תקבלו במרכזי שירות כאלה ואחרים, הדבר שמבדל את מרכז שירות דור 18 זה הרצון לשרת אתכם נאמנה, לספק לכם את האיכות הגבוהה ובו זמנית לא להעלים מעיניכם שום דבר – הפעם כמו בכל שאר הפעמים, השירות יינתן בשקיפות מלאה מרגע האבחון הראשוני, הוצאת הצעת המחיר והסכמת כל הצדדים באשר למהלכים הבאים.

דור 18 – טיפולים ברמה הגבוהה ביותר, שירותים 24/7 סביב השעון, נגישות לכל קהל יעד, נגישות מלאה לבעלי כל בעלי המוגבלויות – הפעם עושים את זה עבורכם קל ונכון.

דור 18 מוסמך על ידי איגוד המוסכים, מוכר מטעם משרד התחבורה ומאפשר לכם כל תיקון או פתירתה של בעיה באמצעות הסדרים עם כלל חברות הביטוח.

יש לכם דאצ'יה, רנו או ניסן ועדיין לא החלטתם איפה לעשות את הטיפול השנתי? בואו להכיר את מרכז שירות דור 18 – כי לכולם יש את אותו מוצר אבל אין להם את אותו השירות!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה